Vrácení zboží & Reklamace

Vrácení zboží nebo reklamace jsou na našem e-shopu velmi jednoduché a rychlé.
Připravili jsme pro Vás přehledný postup, jak na to.
Jsme zde pro Vás a můžete nás samozřejmě kdykoliv kontaktovat na sklad@laalu.cz 


Vrácení zboží

Pokud objednané zboží nebude splňovat Vaše představy, tak nám můžete zboží ve lhůtě 14 dnů od nákupu vrátit.

Je to snadné a peníze za zboží Vám bezodkladně vrátíme.

1Klikněte zde a vytiskněte a vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy. Naskenovaný a vyplněný formulář pošlete na sklad@laalu.cz 

2Zboží zabalte do originálního obalu a zašlete zpět jakýmkoliv přepravcem na adresu LAALU, Netovická 875, 274 01 Slaný.

3K zásilce nezapomeňte přidat i vyplněný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

4Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme, že je v pořádku, zašleme Vám peníze na účet uvedený ve formuláři. Nejpozději do 14ti kalendářních dnů od obdržení zboží.

5Zašleme Vám zpět peníze nejen za zboží, ale i za dopravné, které Vám bylo naúčtováno v samotné objednávce. Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník.


Reklamace 

Při převzetí zboží od kurýra prosím zkontrolujte, že není porušen vnější obal.

Pokud je obal zboží viditelně poškozený nemusíte zásilku od přepravce převzít.

Po převzetí zboží do 24 zkontrolujte, že doručené zboží není poškozeno.

Postup pro reklamaci je jednoduchý stejně jako u vrácení zboží.

1Klikněte zde a vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace.

2Poškozené zboží nafoťte a fotky s vyplněným formulářem zašlete na sklad@laalu.cz 

3K podané reklamaci se Vám co nejdříve vyjádříme. Celkové vyřízení trvá nejdéle dle zákonné lhůty 30 dní.

4V případě oprávněné reklamace Vám zašleme zpět úhradu za zboží a související náklady. Ze zákona máte také nárok na úhradu dopravy reklamovaného zboží k nám a to ve výši nejlevnějšího způsobu vrácení reklamovaného zboží.


Nevíte si rady s přepravou zboží? Rádi Vám s tím pomůžeme.

Nemusí být vždy snadné zajistit správného přepravce pro vrácení zboží k nám do skladu.

Rádi Vám s tím pomůžeme.

1Na email sklad@laalu.cz zašlete vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace nebo Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

2Do emailu uveďte, že žádáte o zajištění přepravy.

3Dle typu zboží Vám zašleme informaci, na jaké výdejní místo můžete zboží odnést nebo jaký přepravce a může u Vás zboží vyzvednout. Zároveň Vám zašleme informaci jaká je cena přepravy.