Doprava

Veškeré zboží skladem odesíláme ihned a průběžně jste informováni o kompletaci objednávky.
Termín doručení vždy závisí na samotném přepravci.
Po celou dobu doručování Vaší zásilku sledujeme a zajišťujeme, aby došlo k co nejrychlejšímu doručení a vyzvednutí na výdejním místě.

Zde naleznete veškeré informace o nabízených přepravcích, jak jste o doručení zásilky informováni a jaké termíny doručení přepravci avizují.

Doprava zdarma

Při nákupu zboží v hodnotě nad 5 000 Kč máte dopravu zdarma.

  • v objednávce se Vám v košíku nabídne přepravce s nulovou cenou za dopravu
  • doručení na Vámi zvolenou adresu je do 1-5 pracovních dnů od převzetí zásilky 

Jakmile zásilku odešleme, informujeme Vás emailem. Bezproblémový průběh dodání zásilky sledujeme za Vás. Nejpozději v den doručení Vás bude kontaktovat samotný přepravce.

Osobní odběr

  • zásilku je možné vyzvednout po předchozí domluvě (pondělí-pátek) na adrese: LAALU.cz, Netovická 875, budova Bateria, Slaný 27401
  • jakmile je zásilka připravena k odběru, informujeme emailem
  • zásilka je připravena k výdeji do druhého pracovního dne od uhrazení objednávky
  • doba uložení 4 pracovní dny
  • kontakt na výdejní místo
  • osobní odběr není možné v objednávce zadat u zásilek, které jsou expedovány z našeho externího skladu

GLS doručení domů - externí sklad/y

  • Nabízí se u objednávek, které se budou skládat z více než jednoho balíku nebo zásilek, které budou expedovány z externího skladu/ů
  • doručení na Vámi zvolenou adresu je do 1-5 pracovních dnů od převzetí zásilky 
  • zásilka bude doručena aktuálně nejrychlejším dopravcem (GLS / TOP trans)

Jakmile zásilku odešleme, informujeme Vás emailem o přepravci s možností sledování jeho trasy. Nejpozději v den doručení Vás bude kontaktovat samotný přepravce a pošle Vám email nebo SMS s informací o doručení balíčku.

> Seznam přepravců s doručením na výdejní místo

Zásilkovna výdejní místo

  • doručení na zvolené výdejní místo je do druhého pracovního dne od převzetí zásilky
  • seznam výdejních míst
  • zásilka je uložena po dobu 7 dnů
  • přepravce nelze zvolit u velikostně atypických zásilek, produktů z půjčovny nebo zásilek, které jsou expedovány z externího skladu

Jakmile zásilku odešleme, informujeme Vás emailem s možností sledování její trasy. Zásilkovna Vám pošle email s informací o přijetí balíčku do přepravy. Až bude zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené výdejně, tak Vás Zásilkovna Vás informovat emailem a SMS. Zároveň obdržíte heslo, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku.

GLS výdejní místo

  • doručení na zvolené výdejní místo je do druhého pracovního dne od převzetí zásilky
  • seznam výdejních míst
  • zásilka je uložena po dobu 5 dnů
  • přepravce nelze zvolit u velikostně atypických zásilek, produktů z půjčovny nebo zásilek, které jsou expedovány z externího skladu

Jakmile zásilku odešleme, informujeme Vás emailem s možností sledování její trasy. GLS Vám pošle email s informací o přijetí zásilky do přepravy. Až bude zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené výdejně, GLS Vás o tom bude informovat emailem nebo SMS.

> Seznam přepravců s doručením na adresu

Zásilkovna doručení domů

  • doručení na Vámi zvolenou adresu je do druhého pracovního dne od převzetí zásilky
  • počet pokusů o doručení 1x (2x hovor, poté zvonek), při nezastižení bude zásilka uložena na nejbližším výdejním místě
  • přepravce nelze zvolit u velikostně atypických zásilek, produktů z půjčovny nebo zásilek, které jsou expedovány z externího skladu

Jakmile zásilku odešleme, informujeme Vás emailem s možností sledování její  trasy. Zásilkovna Vám pošle email s informací o přijetí balíčku do přepravy. V den doručení pošle Zásilkovna SMS s časovým oknem 90 minut. Před příjezdem na adresu se kurýr telefonicky spojí s příjemcem a předává zásilku.

GLS doručení domů

  • doručení na Vámi zvolenou adresu je do druhého pracovního dne od převzetí zásilky
  • při nezastižení kurýr zásilku doručí následující den, standardně 1., 3. a 5.den, počet pokusů o doručení 3x
  • přepravce nelze zvolit u velikostně atypických zásilek, produktů z půjčovny nebo zásilek, které jsou expedovány z externího skladu

Jakmile zásilku odešleme, informujeme Vás emailem s možností sledování její trasy. GLS Vás bude informovat formou SMS nebo emailovou zprávu o připravovaném doručování (včetně čísla balíku a částky za dobírku, je-li ji třeba uhradit). Ráno v den doručení obdržíte druhou zprávu s 3 hodinovým časovým oknem plánovaného doručení + mobilním kontaktem na doručujícího kurýra GLS ČR.

*výše uvedené informace nám poskytly jednotlivý přepravci